You can click on me :-)

Sunday, 19 March 2017

Haw Par Villa Singapore

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua reader blog JM,



Ehem...ehem...ehem...fuhh lama betul tak tulis entri baru. SS berkali-kali tanya "bila u nak up entri baru ni..banyak cerita dah basi 😜"

Adehla...malas betul nak taip kekadang terfikir...ada ke orang nak baca apa yang aku tulis, apa yang aku share..pastu JM perasan bilangan follower juga berkurang (unfollow)....ahaksss! padan la dengan muka ko JM..malas lagi update blog 😅

Dah..dah..dah...tak nak mengarut lagi..ni JM nak share satu tempat menarik yang wajib dikunjungi jika pergi ke Singapura.

Nak tahu menarik ke tak...tengok ni...

Menarik kan!! Jangan tiru aksi ini..orang dah berusia je boleh buat aksi ni kah kah kah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Nuffnang