Thursday 27 December 2012

Entry terakhir 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera pembaca semua,

Apa aktiviti korang hujung-hujung tahun ni..bagi yang ada anak sekolah, mesti sibuk dengan persekolahan anak-anak untuk kemasukan tahun 2013 kan...suasana di pejabat aku juga sunyi sepi kerana ramai yang bercuti sempena Hari Natal dan Tahun Baru.

Aku??...masih setia di opis ni bukan kerana cuti tahunan sudah habis tetapi aku simpan untuk aku bercuti tahun depan..eheheh...

Bila sebut pasal bercuti ni...penutup percutian aku untuk tahun ini adalah ke Jakarta. Bagi tahun 2013 aku akan buat perancangan baru..kalau ada rezeki lebih..boleh berjimba lagi.. :-)

Ini adalah entry terakhir aku untuk tahun 2012...Kita jumpa lagi dengan entri-entri menarik pada tahun hadapan (jika hadooo)...hihhihihi

Akhir sekali aku ingin mengucapkan Selamat Bercuti dan Selamat Tahun Baru 2013...huhuhu...bertambah lagi umur aku tahun depan...huhuu

Apa azam korang tahun depan?...

Selamat tinggal 2012 dan selamat datang 2013. Banyak kenangan manis yang telah aku perolehi pada tahun ini..semoga tahun 2013 memberi sinar baru dalam hidup aku....aminnn

7 comments:

  1. selamat tahun baru juga!!!!! hope tahun depan lagi bny ktravel ye~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zette. ..:-) ehehe ha'a perlu menabung dr skrg

      Delete
  2. azam tahun depan nak tutup lubang tabung.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheheh hoyeiii tabung dh penuh ehhh :-) sy bau nk buat lobang tabung hihihi

      Delete
  3. selamat tahun baru. semoga lagi banyak travel...

    ReplyDelete

  4. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi kami di:

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Kami memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati di Indonesia. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour dan Bali Muslim Tour.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

    ReplyDelete

Komen apa2 je!!!
Kunjungan anda akan di BALAS

NUFFNANG