Wednesday 2 January 2013

Epy New YEAR 2013

Assalamualaikum...dan selamat sejahtera to all my readers :-)

Sedar tidak sedar tahun 2012 sudah berlalu dan selamat datang tahun 2013..tahun ini tiada lagi tarikh CANTIK seperti 12.12.12..ada tak 13.13.13...hihhi...kalau aku kahwin tahun 2012..mahu jugak pilih tarikh itewww...12.12.12...sekali non hadooo...verangan jek lebih...hiihih..aku nak aim pulak tarikh 11.12.13 (Rabu)...ok tak?..ahahaha

Oh ya..tujuan sebenar bukan nak stori mori pasal kahwin ke aper ker..malas nak cakap pasal tu..

Aku mula 'berbelogging' katanya pada Mei 2012 dah hampir 6 bulan..pantas betul masa berlalu...kepada yang sudi singgah kat blog aku ni..aku ucapkan ribuan terima kasih and "I LOVE YOU ALLsssssss"

Kepada yang baru nak singgah blog aku...sebenarnya blog ni lebih kepada perkongsian pengalaman aku bercuti dalam dan luar negara. Ada beberapa tips dan panduan yang boleh dirujuk...tapi seperti biasa setiap orang mempunyai pandangan, view dan cara penyampaian yang berbeza. Begitu juga aku...Aku tahu antara pembaca dan follower blog aku kebanyakan dah pernah sampai tempat-tempat yang aku pernah pergi..masing-masing mempunyai pengalaman berbeza kan

Bagi tahun 2013 ni...buat masa sekarang baru ada 4 tempat yang confirm aku akan pergi dengan 2 kali trip..ke mana aku..tunggu...ke ada yang dah tahu ke mana aku...hik..hik..hik...

Akhir kalam...HAPPY NEW YEARrrrrrrrrrrrrrr


2013

Wasallammmmmmm....

6 comments:

  1. tak kisahlah apa tarikhnya..apa yang penting, jgn lupa jemput!!!hahaha


    *selamat tahun baru jarimanis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheheheeh.....zila...sudah semestinya..In Shaa Allah..itupun kalau jumpa calon-calon nya...ahahaha...

      Selamat Tahun Baru jugak utk Zilla..nice to know u...wink..wink..wink.. :-)

      Delete
  2. nak skodeng tuan blog nak gi mana.. Hehehe!
    Mana tau masa travel jumpa mr right?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekrkekek dekda hihihi harap2 dpt jumpa yg kaki travel jgk aminnnn

      Delete
  3. all the best for 2013..
    tengah target gak nak jumpa mr right masa travel..he he

    ReplyDelete

Komen apa2 je!!!
Kunjungan anda akan di BALAS

NUFFNANG