Wednesday 23 January 2013

My Travel IDOL

Assalamualaikum kawan-kawan kesayangan..

Hooyeeeeeeeee...hari ini aku gembira sekali kerana My Travel IDOL menjadi blog FOLLOWER blog aku....ehehe...siapakah dia...siapa yang tidak kenal dengan blogger 'FATT'...solo traveller yang aku kagumi dan aku tak pernah 'miss' untuk membaca setiap entry yang di update.

Keberanian dan kehebatan beliau travel secara solo telah menyuntik semangat untuk aku travel secara backpacker tetapi belum sampai ke peringkat travel secara solo.

kepada FATT ...sekiranya baca entry ini...aku sangat terharu kerana sudi menjadi follower dalam blog aku yang serba kekurangan dari segi penulisan dan pengalaman melancong secara backpacker...aku baru nak belajar menulis. Rasa kecik je nih..ahahaah..nko jangan terkejut plak bila baca entri ni.

Kepada pembaca di luar sana yang ingin travel tetapi kurang ilmu berkenaan travel sila lah ambil peluang untuk ke blog http://backpackerbusuk.blogspot.com, cuba baca setiap entry yang di masukkan kerana banyak info yang boleh diperolehi dari sana...mcm promote lah pulak...eheheeh.

Tidak lupa juga..korang boleh juga baca bloglist yang aku senaraikan di panel sebelah kanan kerana semuanya adalah blog yang menarik untuk di baca.

Untuk pengatahuan semua, aku membaca semua blog yang menjadi follower aku setiap kali ada masa lapang dan juga entry baru..Jangan pulak korang kecik hati ngan aku sebab tidak mention nama korang kat sini..ahahah..yang pasti I Love U allssss yang menjadi follower, silent reader dan pengkomen semua.

Hoyee..hoyee...sekian...ehehehe terlebih sudah..LARRIkkkkkkkkkkkkk...

15 comments:

  1. aku pun sama...sangat kagum dengan fatt..memula tu aku ingat lelaki,tapi bila aku godek entri lama-lama..wanita rupanya..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahah....sama lah kitewww...aku pun suka baca antri white moon riders..ehehe..

      mana entry pasal running man nak dantang malaysia tu... :-)..aku pun peminta tegar RM ni...hihihih

      Delete
    2. Zette..peminat tegar RM jugak ker..ahaha..kita mmg SERASI

      harap-harap fatt tak marah bila baca entri ni kan..ehehe..fatt aku ikhlas ni..eheeh

      Delete
    3. aku dah buang..sbb aku google2..diorang ckp its fake info..malas aku buat onar menyebarkan gossip begitu..hahah

      Delete
    4. Nasib baik klau x aku org pertama yg percaya hihihi

      Delete
  2. last yer pun ada gak org kata RM datang mesia. siap nampak jiho kat sabah. terus gegel -gegel excited percaya.. sekali hampaa....

    #eh, termenyampuk pulak# kekekkeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekekeke ramai peminat RM kat c ni besssstttnyerrrr

      Delete
    2. khennnnnnnnnnnnnn.. bila nengok RM memang boleh release tense tau. pastu gelak sengsorang tengah malam...lawak betul

      Delete
  3. salam,

    hai JM, terima kasih untuk entry ni. still, sampai skrg masih ada orang yang ingat sy lelaki tapi takpe..hehehe..lama2 dorg akan tau jgk bila baca blog saya. anyway, semoga ikatan ukhawah ini akan berkekalan dan teruskan menulis & berkongsi pengalaman2 travel JM. wlpun mgkin tempat tu byk orang pegi tapi cerita kita semua berbeza. it's not about destination, it's the journey :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam Fatt...wah gumbira sangat awak baca my entry ni..terharunya..meh nak peluk cium sikit..eheheh

      Ha'a..setuju sangat ngan komen Fatt ni..100% setuju..ini yang membuatkan saya lebih bersemangat untuk menulis dan berkongsi pengalaman bercuti dan sbg panduan kpd yg baru nak belajar travel secara backpacker..yer semoga ikatan perkenalan melalui alam maya ni lebih menarik dan berkekalan and nice knowing u coz kita akan kenal personaliti melalui gaya penulisan :-)

      Delete
  4. Replies
    1. boleh ZF tapi si Fatt ni dah lama x update entri...best baca blog beliau

      Delete
  5. Replies
    1. rajin nya ZF baca entri lama..bila baca semula entri2 ni cam malu je..al maklum lah baru belajar menulis blog :-)

      Delete

Komen apa2 je!!!
Kunjungan anda akan di BALAS

NUFFNANG